februar 2012

Bursdagsfeiring i dyreparken

Hei og hopp bursdagsfeiring er topp:) I går var det Kamilla som hadde bursdagsfeiring og hun ble hele 24 år. Idag var det Jannicke som ble 22. Vi testet ut dyreparken idagog då fikk vi se mange ra...

Bursdagsfeiring med Rihanna!

Hei! I dag har vi vært ute i Sydney og feira til bursdagen til Kamilla, som for øyeblikket er spyklar etter for masse sukkerinntak.. Bildebevis: Vi dro først innom Sydney eye, altså det drithøy...

En liten fergetur unna

Idag bestemte vi oss for å ta turen inn til Sydney. Planen var å dra klokken 09.00 men med seks jenterå et bad vart klokken nærmere 10.00. Når alle var klare tok vifergen fra Manly til Sydney som t...

En liten oppdatering

De to siste dagene har vi vært innom praksisplassen vår, Kid City. Vi er alle positivt overasket over den lille søte barnehagen. Bortsett fra at barna prater bedre engelsk enn oss... Noen av barna ...

Den første dagen i barnehagen

Idag var vi klare for vårt første besøk i barnehagen som vi skal ha feltarbeid i. Vi er delt i to grupper der den ene gruppen skal fokusere på uteområdet, mens den andre gruppen skal ha om læring. ...

Ubehagelig møte. Hvilket møte? Les her:

Hei folkens! :D Solen skinte så vakkert når vi våknet i dag tidlig og vi var veldig klare for å komme oss ned til stranden. I det vi var på vei ut døra ble gleden brått gjort om til frykt. Der møt...

Vel fremme

Da har vi endelig etter 39 timers reise kommet fram til leiligheten vår. Etter å fått slengt fra oss all bagasje var det på med bikini og rett ned på stranda for å slikke sol. Hele gjengen har alle...

Just saying...

På vei

Da er vi på vei!! Vi er litt spredd rundt på flyplassen, vi tok litt forskjellige fly tidlig i dag, noen fra Volda, og noen fra Ålesund. Og det er en god del timer til vi reiser videre, så da har v...

Her skal vi bo:)

Manly Beach here we come:) Her er leiligheten vi skal bo i Ute på altanenKjøkkenet Badet Soverom nr 1Soverom nr 2 Soverom nr 3 Stuen Bassenget :) Badestranden Hagen ...

Vi reiser til Australia

Vi er 6 jenter som studerer ved Høgskolen i Volda og som nå har gått inn i det siste semesteret på Førskolelærerutdanninga. Og nå er det feltarbeid som står for tur, og vi setter kursen mot Manly B...
manlyaustralia

16, Volda

Vi er 6 jenter fra Høgskolen i Volda som reiser på et 4 ukers feltarbeid til Australia. Vi skal oppholde oss rundt Sydney området, så følg oss på turen her! Da blir vi glad :)